Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Roztrzygnięcie postępowania na realizację usługi hotelowo-gastronomicznej

Data publikacji 25.08.2016

Rozstrzygnięto postępowanie na realizację usługi hotelowo - gastronomicznej (wraz z najmem sali) polegająca na obsłudze czterodniowego spotkania dla 32 polskich i czeskich pracowników i funkcjonariuszy policji w dniach 04-07.10.2016 r. na terenie gminy Głuchołazy, o wartości nie przekraczającej wartości granicznej (30 tys. euro), wyłączone ze stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) realizowane w ramach projektu "Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową" o nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/15_001/0000004 współfinansowanego przez Unię Europejską z EFRR w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020. Szczegóły w załączniku:

Zestawienie porównania i oceny ofert

Powrót na górę strony